How to's

Stappenplannen

Op deze pagina vind je de belangrijkste onderzoeken, analyses en plannen die relevant zijn voor de vrijetijdssector in Noordoost Friesland. Van trendrapporten en nulmetingen tot jaarplannen en studentenonderzoeken — al het materiaal is verzameld om jou te helpen onderbouwde keuzes te maken.

Featured
Thema

We doen ons best om alle gegevens zo up-to-date mogelijk te houden. Zie je iets dat niet klopt of heb je aanvullingen? Laat het weten via info@RMTNOV.nl

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Grafische weergave van een stappenplan

How to Improve Your Time Management

bekijk sjabloon

Dit onderzoek van NHL Stenden in opdracht van Vrijetijdsregio Noordoost Friesland geeft inzicht in trends die de toeristische sector beïnvloeden. Denk aan veranderend bezoekersgedrag, duurzaamheid en digitalisering. Het rapport biedt concrete handvatten voor ondernemers en beleidsmakers om hierop in te spelen.

In het voorjaar van 2024 zijn via enquêtes en interviews inzichten verzameld bij ondernemers en stakeholders. De centrale vraag: Hoe kan de vrijetijdseconomie in Noordoost Friesland toekomstbestendig worden ingericht?

Belangrijkste conclusies

  • Ondernemers willen ondersteuning bij digitalisering (o.a. boekingssystemen, online zichtbaarheid).
  • Behoefte aan meer samenwerking binnen regionale netwerken.
  • Duurzaamheid wordt belangrijker, maar ontbreekt vaak nog in strategie.
  • Bezoekers boeken korter van tevoren en oriënteren zich vaker online.
  • Er is veel animo voor kennisdeling via workshops en best practices.

BronvermeldingVrijetijdsregio Noordoost Friesland / NHL Stenden, 2024.

Grafische weergave van een stappenplan

How to Organize Your Home

bekijk sjabloon

Dit onderzoek van NHL Stenden in opdracht van Vrijetijdsregio Noordoost Friesland geeft inzicht in trends die de toeristische sector beïnvloeden. Denk aan veranderend bezoekersgedrag, duurzaamheid en digitalisering. Het rapport biedt concrete handvatten voor ondernemers en beleidsmakers om hierop in te spelen.

In het voorjaar van 2024 zijn via enquêtes en interviews inzichten verzameld bij ondernemers en stakeholders. De centrale vraag: Hoe kan de vrijetijdseconomie in Noordoost Friesland toekomstbestendig worden ingericht?

Belangrijkste conclusies

  • Ondernemers willen ondersteuning bij digitalisering (o.a. boekingssystemen, online zichtbaarheid).
  • Behoefte aan meer samenwerking binnen regionale netwerken.
  • Duurzaamheid wordt belangrijker, maar ontbreekt vaak nog in strategie.
  • Bezoekers boeken korter van tevoren en oriënteren zich vaker online.
  • Er is veel animo voor kennisdeling via workshops en best practices.

BronvermeldingVrijetijdsregio Noordoost Friesland / NHL Stenden, 2024.

Grafische weergave van een stappenplan

How to Start a Garden

bekijk sjabloon

Dit onderzoek van NHL Stenden in opdracht van Vrijetijdsregio Noordoost Friesland geeft inzicht in trends die de toeristische sector beïnvloeden. Denk aan veranderend bezoekersgedrag, duurzaamheid en digitalisering. Het rapport biedt concrete handvatten voor ondernemers en beleidsmakers om hierop in te spelen.

In het voorjaar van 2024 zijn via enquêtes en interviews inzichten verzameld bij ondernemers en stakeholders. De centrale vraag: Hoe kan de vrijetijdseconomie in Noordoost Friesland toekomstbestendig worden ingericht?

Belangrijkste conclusies

  • Ondernemers willen ondersteuning bij digitalisering (o.a. boekingssystemen, online zichtbaarheid).
  • Behoefte aan meer samenwerking binnen regionale netwerken.
  • Duurzaamheid wordt belangrijker, maar ontbreekt vaak nog in strategie.
  • Bezoekers boeken korter van tevoren en oriënteren zich vaker online.
  • Er is veel animo voor kennisdeling via workshops en best practices.

BronvermeldingVrijetijdsregio Noordoost Friesland / NHL Stenden, 2024.

Grafische weergave van een stappenplan

How to Plan a Vacation

bekijk sjabloon

Dit onderzoek van NHL Stenden in opdracht van Vrijetijdsregio Noordoost Friesland geeft inzicht in trends die de toeristische sector beïnvloeden. Denk aan veranderend bezoekersgedrag, duurzaamheid en digitalisering. Het rapport biedt concrete handvatten voor ondernemers en beleidsmakers om hierop in te spelen.

In het voorjaar van 2024 zijn via enquêtes en interviews inzichten verzameld bij ondernemers en stakeholders. De centrale vraag: Hoe kan de vrijetijdseconomie in Noordoost Friesland toekomstbestendig worden ingericht?

Belangrijkste conclusies

  • Ondernemers willen ondersteuning bij digitalisering (o.a. boekingssystemen, online zichtbaarheid).
  • Behoefte aan meer samenwerking binnen regionale netwerken.
  • Duurzaamheid wordt belangrijker, maar ontbreekt vaak nog in strategie.
  • Bezoekers boeken korter van tevoren en oriënteren zich vaker online.
  • Er is veel animo voor kennisdeling via workshops en best practices.

BronvermeldingVrijetijdsregio Noordoost Friesland / NHL Stenden, 2024.

Grafische weergave van een stappenplan

How to Create a Budget

bekijk sjabloon

Dit onderzoek van NHL Stenden in opdracht van Vrijetijdsregio Noordoost Friesland geeft inzicht in trends die de toeristische sector beïnvloeden. Denk aan veranderend bezoekersgedrag, duurzaamheid en digitalisering. Het rapport biedt concrete handvatten voor ondernemers en beleidsmakers om hierop in te spelen.

In het voorjaar van 2024 zijn via enquêtes en interviews inzichten verzameld bij ondernemers en stakeholders. De centrale vraag: Hoe kan de vrijetijdseconomie in Noordoost Friesland toekomstbestendig worden ingericht?

Belangrijkste conclusies

  • Ondernemers willen ondersteuning bij digitalisering (o.a. boekingssystemen, online zichtbaarheid).
  • Behoefte aan meer samenwerking binnen regionale netwerken.
  • Duurzaamheid wordt belangrijker, maar ontbreekt vaak nog in strategie.
  • Bezoekers boeken korter van tevoren en oriënteren zich vaker online.
  • Er is veel animo voor kennisdeling via workshops en best practices.

BronvermeldingVrijetijdsregio Noordoost Friesland / NHL Stenden, 2024.

Er zijn geen 'stappenplannen' gevonden. Probeer het nog een keer
wis alle filters