Sinds 19 maart 2014 bestaat Stichting RegioMarketing Toerisme (RMT). De stichting werkt volgens de volgende drie speerpunten:

  • Lerend netwerk – Het eerste speerpunt van Stichting RMT is het faciliteren van een ‘lerend netwerk’. Kennisbijeenkomsten met verschillende thema’s worden voor toeristische ondernemers georganiseerd om zo goed mogelijk op de hoogte te zijn. Uiteraard is er ook ruimte voor inspiratie om elkaar beter te leren kennen (netwerken).
  • Gastheerschap – Het tweede speerpunt is de gasten in het gebied van goede informatie te voorzien. Hierbij horen onder andere een inspirerende website, geprinte producten en de fysieke informatiepunten.
  • Marketing–  Daarnaast wil de stichting de regio Noordoost Friesland met al haar kwaliteiten op de kaart zetten.

In het jaarplan lees je waar we voor komend jaar op inzetten.

Wil je op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Werken op locatie

Mogen we een keer bij jou werken aan de keukentafel? Klik dan hier.

Meedoen?

Wil je meedoen? Kijk dan hier voor de verschillende opties.

Op deze pagina vind je de bijeenkomsten die georganiseerd worden.